شهرداری منطقه دو کرج رتبه نخست پاسخگویی به درخواستهای مردمی را کسب کرد
مرتضی جلالیان، مدیر منطقه دو شهرداری کرج در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی جهان البرز گفت: این منطقه رتبه نخست سامانه ۱۳۷ را به لحاظ پاسخگویی به موقع به مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان و به دنبال آن کسب رضایت آن ها در میان مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج از آن خود […]
مرتضی جلالیان، مدیر منطقه دو شهرداری کرج در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی جهان البرز گفت: این منطقه رتبه نخست سامانه ۱۳۷ را به لحاظ پاسخگویی به موقع به مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان و به دنبال آن کسب رضایت آن ها در میان مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج از آن خود کرد.
وی افزود: این رتبه به دلیل عملکرد این منطقه در پیگیری مستمر و همکاری با حوزه های مختلف اجرائی در سامانه رقم خورده است؛ در این راستا میزان رضایتمندی شهروندان ۸۱ درصد اعلام شده است که با برنامه ریزی های صورت گرفته سعی در تثبیت این جایگاه را داریم.
جلالیان ضمن تقدیر از تلاش های حوزه خدمات شهری، عمران و فضای سبز و حمایت های مدیریت بازرسی منطقه مطرح کرد: کسب این رتبه موجب افتخار و مباهات منطقه است که توانستیم با زحمات و تلاش های شبانه روزی و حمایت های دلسوزانه مسئولین ذیربط به جایگاه نخست ارتقا یابیم.
مدیر منطقه دو شهرداری کرج بیان کرد: بازدیدهای میدانی و شناسایی نقاط ضعف و تبدیل آن ها به نقطه قوت از جمله مهمترین برنامه هایی هستند که در دستورکار این منطقه قرار دارند تا ضمن شناخت بیشتر منطقه بتوانیم به بهترین روش ممکن مشکلات و معایب موجود را مرتفع کنیم.
وی کسب این عنوان برتر و رضایتمندی شهروندان از شهرداری منطقه را حاصل تلاش های شبانه روزی پرسنل در ارائه خدمات مطلوب در حوزه های خدمات شهری دانست و افزود: این خدمات شامل جمع آوری به موقع زباله ها، پاکسازی معابر و محله ها، کاشت نهال در معابر، استفاده از لچکی های رهاشده در افزایش فضای سبز و ایجاد پارک های محلی و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار و … است.
انتهای پیام/